◇◆◆◇◆خاطرات یک دانشجو معلم✎

.. .با نام خدا آغاز میکنم . خدایی که تا بوده و هست معلم بوده و هست ....☞

◇◆◆◇◆خاطرات یک دانشجو معلم✎

.. .با نام خدا آغاز میکنم . خدایی که تا بوده و هست معلم بوده و هست ....☞

با سپاس ازسه وجود مقدس: آنان که ناتوان شدند تا ما به توانایی برسیم… موهایشان سپید شد تا ماروسفید شویم… و عاشقانه سوختند تا گرمابخش وجود ما و روشنگر راهمان باشند… پدرانمان مادرانمان استادانمان 💕 💕
🐾
🐾
🐾
🐾
🐾

با سلام🔹🔸
بنده جعفری هستم 🎓دانشجوی ترم 5 رشته علوم تربیتی گرایش آموزش ابتدایی پردیس شهید باهنر همدان در این وبلاگ قصد دارم خاطرات و تجربیات خودم را در طول دوران دانشجویی ارایه دهم تا علاقه مندان از آن بهره مند شوند ..

بایگانی
آخرین مطالب

گزارش کارورزی 1

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۴۰ ب.ظ



سلام امروز میخوام گزارش کارورزی یکمو بزارم دوست داشتین استفاده کنید..

پ.ن : این دو تا خانم کوچولوفاطمه و نکیسا از بچه های خوب کلاس کارورزیم بودن خیلی دوسشون دارم ؛)


دانلود گزارش در ادامه مطلب....دریافت

حجم: 900 کیلوبایت
  • elahe Jafari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی